34. Önálló feladatmegoldás

 

1. feladat:

 

Játéktér:

Egy folyó, amelyen egy hajó fog úszni. A folyó két oldalán szép füves tér látható. A játéktér jobb alsó sarkában barna színnel jelképezve látható a kikötő.

 

Szereplők: hajó, fuldokló, fuldokló2, szöveg

 

Feladat:

  1. Egy hajó úszik a folyón (nyilak hatására mozog), zászlójának egy oldala kék, másik narancssárga, váltakozva látszanak.
  2. Ha a zöld füves részhez ér a hajó, visszakerül a kiinduló koordinátára.
  3. A vízben levő fuldokló emberkét amikor kimenti, a fuldokló eltűnik a vízből (felkerül a hajóra). Egy számláló pedig számolja a kimentett emberek számát.
  4. Amint beér a hajó a kikötőbe, megjelenik a szöveg: Célba értél.

 

Videón bemutatva a feladat megoldása:
www.youtube.com/watch?v=8O7POrzx_mA&list=PLFKT6KUutRw-imrBGOKFaKmakv0k8fp0K&index=2&t=10s
 
 
 
 

2. feladat:

 

Játéktér: 

Egy út, amin majd a teherautó közlekedik. Az út mellett szép füves rét húzódik. Az út végén egy szürke épület, a raktár.

 

5 db szereplőnk van: 

teherautó nevű szereplő, csomag1, csomag2, csomag3 nevű szereplő, szöveg nevű szereplő.

 

Feladat:

  1. Adj meg kezdőkoordinátát a teherautónak és a csomagoknak!
  2. A teherautónak két jelmeze van, egyiken citromsárga, másikon narancssárga a lámpája.
  3. A nyilak hatására haladunk vele az úton, közben villog a lámpája. 
  4. Ha az útról le akarna menni a fűre, visszakerül a kiindulópontba.
  5. Az út folyamán összegyűjti a csomagokat (eltűnnek – felkerülnek az autóra).
  6. Egy számláló megszámolja, hány darab csomagot szed össze az út során.
  7. Amikor beérkezik a raktárba, megjelenik egy szöveg a képernyőn a következő szöveggel: Csomagok a helyükön!

 

 

3. feladat:

 

Játéktér

Égbolt. Alatta házak. Jobb oldalt szép füves rét húzódik.

 

5 db szereplőnk van: 

hőlégballon, madár1, madár2, madár3, szöveg nevű szereplő.

 

Feladat:

  1. A hőlégballonnak két jelmeze van, egyiken piros, másikon narancssárga a ballon, ezt váltogatja folyamatosan.
  2. A nyilak hatására mozgunk a hőlégballonnal.
  3. Adjunk meg kezdőkoordinátát a hőlégballonnak és a madaraknak.
  4. Ha a levegőből véletlen lemegy a házakig, visszakerül a kiindulópontba.
  5. A repülés folyamán összegyűjti a fáradt madarakat (eltűnnek).
  6. Egy számláló megszámolja, hány madár pihent meg a hőlégballonon.
  7. Amikor leérkezik a rétre, megjelenik egy szöveg a képernyőn a következő szöveggel: Megérkeztünk!

Illessz be már meglévő tartalmat vagy hozz létre újat.

A súgóért Kattints ide